Маркетинг и разпространение на книги
Маркетинг на книги
Маркетинг и разпространение на книги
Жизненият цикъл на книгата не приключва с нейното отпечатване. Силната маркетингова стратегия и представянето на крайния продукт определят живота на книгата при излизането ѝ на пазара.
Издателство MySuccess има опита и подхода за изготвяне на успешни стратегии за маркетинг на книги и позициониране на заглавията на клиентите на пазара.
Основните въпроси, на които всеки автор трябва да си отговори, за да постави основата на успешната стратегия за реализацията на неговата/нейната книга, са:
- Кои са моите читатели?
- Къде да ги намеря?
- Какво ги кара да купуват книги?
Издателство MySuccess компетентно ще преведе своите клиенти през пазарните лабиринти, така че да достигнат максимално успешно до тяхната аудитория. Екипът на издателството познава отлично книжния пазар и предлага индивидуални маркетингови и търговски решения за специфичното издание на всеки клиент.